Sari la conținut

Tu întrebi sau ajuți? (2023-04-20)

El pune o întrebare legat de categorizarea blocurilor pe anii de construcție, eu îl răspund, apoi el spune „ce zic eu, ce zici tu” și „incercam doar sa ajut”… nu înțeleg ce voia de fapt și cum ajută?


Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:24:01 pm)
daca am un apartament intr-un bloc din 1978 ce culoare va avea?

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:25:55 pm)
daca are 3 camere si 1 baie = verde, daca are 2 bai = turcuaz

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:26:19 pm)
la confort 2 e 1 baie si la turcuaz

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:26:57 pm)
e garsoniera

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:27:37 pm)
si pana la urma care e scopul intrebarii? ai gasit o garsoniera de vanzare in bloc din 1978 dar nu stii care bloc e si vrei sa limitezi aria de cautare prin culori?

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:30:43 pm)
https://cdn.livechat-files.com/api/file/lc/att/12763476/0644de9e2a9de0e507e6d150ae6bfd28/123.png

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:30:45 pm)
nu, voiam sa stiu unde incadrez un apartament din 1978 conform acestui grafic

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:31:21 pm)
daca stii adresa poti vedea chiar tu in ce culoare l-am incadrat

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:31:50 pm)
ca incadrarea e pe baza modelului blocului, NU pe baza anului care in majoritatea oraselor nu am de unde sa-l obtin exact

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:32:15 pm)
https://www.hartablocuri.ro/despre/#cum-estimez-anul-constructiei-blocurilor

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:33:11 pm)
eu am inteles ca e problema cu estimarea, dar macar cu intarvalul de ani sa fie ok

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:33:55 pm)
adica daca ar fi 74-77, 78-82 si 83-86 s-ar intelege mai usor

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:34:13 pm)
Notă: intervalele de ani se suprapun fiindcă proiecte diferite de blocuri s-au construit simultan.

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:34:21 pm)
nu ai observat textul de sub legenda?

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:34:34 pm)
nah, ok

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:34:51 pm)
incercam doar sa ajut

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:35:01 pm)
ca mi s-a parut super tare ideea

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:35:51 pm)
nu inteleg cu ce ajuti tu daca ceri informatii fara a oferi nimic la schimb

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:37:17 pm)
da, aici e problema, ca nu intelegi. intrebarea e simpla. daca blocul meu e din 1978, ce culoare va avea? conform graficului de pe site, anul 1978 e inclus in 3 culori

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:37:45 pm)
care e blocul tau??

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:38:05 pm)
nah, ok

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:38:09 pm)
ce zic eu, ce zici tu

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:38:24 pm)
e dintr-un oras in care inca nu am colorat blocurile?

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:38:38 pm)
sunt din bucuresti

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:38:44 pm)
aici sunt colorate toate

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:38:52 pm)
https://cdn.livechat-files.com/api/file/lc/att/12763476/9daa6c7a6800f2b8b530bbb79a6b17f5/123.png

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:39:05 pm)
de ce e 1978 in 3 cuori

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:39:09 pm)
culori?

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:39:27 pm)
imi amintesti de cineva care a comentat pe un grup de Facebook…legat de intervalele de ani suprapuse, daca un bloc e dintr-un an care pica in 2 intervale va avea 2 buline pe harta?

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:40:03 pm)
ah nu, nu sunt eu ala

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:40:04 pm)
dupa asta am modificat textul de deasupra tabelului:
Interesul meu inițial a fost să obțin numărul de blocuri și apartamente, pe orașe, cartiere și modele de bloc, am observat că interesul majorității populației este pentru anul construcției, care la majoritatea blocurilor e imposibil de aflat cu exactitate, dar eu studiind listele parțiale (reabilitarea termică) din mai multe orașe, plus informațiile furnizate de vizitatorii site-ului, am estimat intervalele de ani pentru fiecare proiect de bloc și le-am clasificat pe următoarele culori:

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:40:16 pm)
fiecare bloc are 1 singura culoare care o pun DUPA ce identific modelul

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:40:51 pm)
https://cdn.livechat-files.com/api/file/lc/att/12763476/29c33e85e6f55ef9ddeecf0ff1bdb94b/image.png
Intervalele de ani se suprapun fiindcă proiecte diferite de blocuri s-au construit simultan, de exemplu drept-cf1-28x10m, proiect introdus în 1978 și construit până prin 1981-1982 în Ploiești, Buzău și Târgoviște, nu și în București, unde domină cruce-cf1-6ap/et, proiect introdus tot în 1978 dar construit până prin 1986-1987.

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:40:59 pm)
vezi https://www.hartablocuri.ro/statistica/

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:41:48 pm)
eu nu incerc sa trag la raspundere, doar ca suprapunerea anilor nu ar trebui sa existe

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:42:06 pm)
daca esti de alta parere, nu am nici o problema

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:42:25 pm)
si cum crezi ca as putea elimina suprapunerea anilor daca la majoritatea blocurior nu am de unde lua un an exact de constructie?

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:43:09 pm)
apartamente de 3 camere cu 2 bai au aparut in 1978 in timp ce apartamente cu 1 baie au continuat sa fie construite pana in 1979… voiai sa aiba aceeasi culoare desi sunt in mod evident proiecte din generatii diferite?

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:45:15 pm)
nu, dar atunci la culoare pune si aceste specificatii

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:45:49 pm)
ca cine intra si vede tabelul, isi da seama ca e gresit

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:46:05 pm)
sunt prea multe modele de blocuri pentru a scrie in legenda la fiecare culoare ce modele includ

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:46:17 pm)
nu e gresit ci e o solutie de compromis

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:48:09 pm)
prin 2020 comenta cineva pe Facebook ca harta e gresita ca la blocul lui scrie Anul constructiei: 1978-1986, ala interpreta ca blocul a fost inceput in 1978 si finalizat in 1986… nu, e anul in care s-au construit blocuri din acel proiect. Vazand asta, am redenumit „an constructie” in „generatie proiect” iar in decembrie 2022 am eliminat complet coloana „generatie proiect” fiindca intervalul de an e acum specificat in Denumire proiect

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:50:39 pm)
e prima data cand intru pe acest site. mi se pare super tare si util. doar ca acel interval mi s-a parut prea vag, iar anul 1978 fiind inclus in 3 culori. nu vreau sa te trag la raspundere, sau ceva, doar ca am crezut ca aduc o imbunatarire prin comentariul meu

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:50:50 pm)
nu ma asteptam sa vorbim live 😀

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:51:36 pm)
din pacate sunt multi care intra pe site pentru prima data, nu citesc site-ul cu atentie sa inteleaga complexitatea acestui proiect, si arunca cu comentarii mizerabile pe Facebook

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:51:52 pm)
https://www.facebook.com/BizBrasov1/posts/pfbid036fkNi9mFULw7tcHCf14UbuGnGRTUW3FsFVqMf2tGbaMtcEYbVbDXunxZX43K1dsYl?comment_id=598258929024722 vezi comentariile lui Nick Micu si raspunsurile lui Mihaela

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:52:55 pm)
nu sunt genul. am avut ceva de zis ti-am zis tie, daca as scrie pe fb, as zice ca e un proiect superb

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:52:58 pm)
si citeste integral pagina https://www.hartablocuri.ro/despre/ … DUPA aia spune-mi daca ai idei de imbunatatire, altfel riscam sa pierdem timp amandoi vorbind despre niste lucruri deja propuse de altii

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:53:10 pm)
cei care denigreaza, ar trebui lasati in pace

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:53:17 pm)
si sa nu li se raspunda

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:54:01 pm)
ok atunci, sa nu ne mai pierdem timpul! seara faina!

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:54:27 pm)
www.teoalida.com/singapore/hdbmap harta facuta pe acelasi principiu. in guvernul din Singapore publica anul exact al fiecatrui bloc, si tot exista suprapuneri de 1-2 ani la intervalele culorilor din acelasi motiv: blocuri din generatii diferite s-au constuit in paralel

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:55:17 pm)
ok, dar s-au finalizat intr-un singur ani

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:55:51 pm)
nah, ok, o sa dau un 5* pe fb

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:55:58 pm)
imi place ceea ce faci

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:56:03 pm)
si e super util

Teoalida (Thu, 4/20/2023, 11:56:42 pm)
daca as merge pe ideea ta, colorand STRICT pe baza anului de finalizare (care in Singapore e cunoscut exact) ar fi ajuns ca exemplare de blocuri identice sa aiba mai multe culori… cred ca harta ajungea mai RAU decat acum

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:59:39 pm)
ok, eu si vecinul meu folosim acelasi proiect de constructie casa. incepem in 2023. el are bani si o termina tot in 2023. eu nu am, si fac de la salariu la salariu si o termin in 2025.

Anonim (Thu, 4/20/2023, 11:59:47 pm)
ar avea culori diferite?

Teoalida (Fri, 4/21/2023, 12:00:47 am)
NU pentru ca e acelasi proiect + folosesc culori distincte doar la blocurile comuniste. blocuri (sau case) proiectate dupa 1990 vor fi toate roz

Anonim (Fri, 4/21/2023, 12:01:56 am)
https://cdn.livechat-files.com/api/file/lc/att/12763476/e1500c5545e068331eba3171c43689aa/image.png

Anonim (Fri, 4/21/2023, 12:02:03 am)
felicitari pentru asta

Teoalida (Fri, 4/21/2023, 12:02:05 am)
imi amintesti de un comentariu „blocul meu finalizat anul trecut apare pe harta „dupa 1990” ba ala e prost, nu intelege sensul cuvantului DUPA?

Teoalida (Fri, 4/21/2023, 12:02:29 am)
sunt #1 in Google si daca cauti doar 2 cuvinte

Anonim (Fri, 4/21/2023, 12:02:56 am)
ok, sa ne auzim cu bine

Anonim (Fri, 4/21/2023, 12:02:59 am)
seara faina

Anonim (Fri, 4/21/2023, 12:04:12 am)
nu chiar

Anonim (Fri, 4/21/2023, 12:04:13 am)
https://cdn.livechat-files.com/api/file/lc/att/12763476/0dfc9555188255f8901ba85896355e32/image.png

Anonim (Fri, 4/21/2023, 12:04:40 am)
gluma! 🙂

Teoalida (Fri, 4/21/2023, 12:06:15 am)
„anul constructiei” sau „an blocuri” sau „blocuri bucuresti”

Teoalida (Fri, 4/21/2023, 12:06:17 am)
ma pune #1

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *